04 Mei 2009

Hallo Mieke!


Baie geluk aan Riaan en Adri met hulle nuwe dogtertjie, en baie welkom aan Mieke!

10:00 Vanoggend gebore met 'n keisersnit, 3.2 kg, met 'n stewige stemmetjie (so hoor ons by die ouers!).




























Besoektyd was 3:00 en die familie het die kamertjie vol gestaan. Pa en Ma van den Dool, Oupa en Ouma van den Dool, Ouma Rothmann, Tannie Naomi, Oom Ruan en Tannie Kari. Almal het 'n beurt gekry om vas te hou, te koer en tone te tel. Dit is darm 'n wonderwerk, so 'n klein, perfekte babatjie.
" U het my gevorm, my aanmekaargeweef in die skoot van my moeder. Ek wil U loof want U het my op 'n wonderbaarlike wyse geskep. Wat U gedoen het, vul my met verwondering. Dit weet ek seker, geen been van my was vir U verborge toe ek gevorm is waar niemand dit kon sien nie, toe ek aanmekaargeweef is in die moederskoot."
Psalm 139: 13-15

Geen opmerkings nie:

Projects