19 September 2010

Blokkop

Yep, ek dink dit is wat dit genoem word... Hier is so lusmakertjie voor ek inval met die storie:
So het ek en Colyn besluit om erens 'n naweek in die berg in te voeter. Nie 'n spesifieke berg nie, net 'n berg. Hiernatoe en daarnatoe en toe besluit ons op blokkop.
  1. Colyn werk in die kontrei en het gewonder wat daar bo aangaan.
  2. Ek het van klein tyd af gedink as ons na Oupa en Ouma ry dat ek wil weet wat daar bo aangaan.
Maklik! So toe voeter ons daar op. Rugsakkies met kos en reen kit en Colyn se nuwe hond Flint is ook saam.
So suiker ons dus op... Gesels gesels los ons die wereld se probleme op. Arme Flint het so nou en dan water gekry en waar daar 'n stroompie was is die swart noord arktiese hibriede in 'n water stroompie gelos om te laat lawe...

Bo gekom eers die nodige fotos geneem. En tweede middagete geeet. Lekker. Arme Flint was hond-moeg gewees...

Die berg was baie mooi en gelukkig was daar baie water. Mens vergeet partykeer watter lekker spons die berg is. Heeltyd het ons baie mooi blommetjies gesien. Hier onder is 'n paar fotos...
Wat 'n lekker dag... Lekker saamkuier. Bietjie weer sweet en son voel op mens se vel. Dankie vir die idee Colyn!

Geen opmerkings nie:

Projects