04 Oktober 2008

FlightGear Fligh simulator

So tydjie terug was ek by die AAD lugskou in kaapstad. Daar het hulle 'n klomp wilde simulators en dinge gehad wat my weer laat terugverlang na die dae toe ons nog op skool was en gedroom het van vlieenier word. Nou ja. Kleurblindheid en die lengte beperking op innames het 'n stokkie voor die droom gesteek en 'n sterker belangstelling in tegniek het dus loopbaan keuses beinvloed...

Dus is het ek rondgesoek op die net en a.g.v van 'n paar pointers ook van my vriende wat 'n draai in die ESL lab gemaak het, het die keuse op Flight Gear geval. Download en siedaar: hy hardloop heel prettig op die server met Nvidia 3D kloon. Pragtig. Tog soek mens 'n bietjie grooter viewing angle en ek lees toe op 'n oor 'n paar dinge en rig daar met al wat 'n PC etc is 'n multi-dislay flight sim. Al wat nou oor bly is om 'n verspreide proseserings oefening aan te pak om die model en realsime nog te verbeter...

Geen opmerkings nie:

Projects