07 Junie 2012

Jaco en Telani trou.

Ek werk nou terug in die argiewe. Ubuntu is nie baie lief vir ons kamera nie en nou het ek 'n slag sover gekom om dit op my werksrekenaar (wat genadiglik nog Windows op het) af te laai.
Dit was 'n baie lekker troue - die kids het hulle goed gedra tot net voor poeding, so ongelukkig het ek en Ronel  nie die heerlike poeding of Liesbet se meesterlike troukoek kon proe nie. Maar ons het lekker gekuier. Dit was die heel eerste troue waar ek was waar daar 'n regte egte koffiemasjien MET bykomende barista was. Mmm hoe lus raak ek nou weer vir daai koffie!

 
 Pa en seun in trouklere en  ma en seun in trouklere, en ons almal saam.



Hierdie was baie snaaks. Lyk my as mens in die moedergemeente op Stellenbosch trou, moet jy maar weet jy gaan 'n toeriste attraksie wees. Brett (die offisieele fotograaf) moes mooi sy man staan om nie heeltemal uit die pad uit ge-elboog te word deur die Chinese en Jappanners wat baie graag fotos van die bruidspaar wou he nie. Hierdie foto van hom (in die middel) vat die oomblik baie mooi vas. 

 Die bruidspaar..

Geen opmerkings nie:

Projects