26 September 2010

Blomme op Olifantskoepel-stap


Ek is besig om te kyk of ek die blomme wat ons op die stap afgeneem het, met Manning se Wild flowers of South Africa kan identifiseer..Ek moet seker 'n bietjie tyd vat om die eerste hoofstuk "How to use this book" deur te lees en nie net die hele boek deur te blaai en kyk of ek 'n prentjie kry wat presies soos my foto lyk nie! Marie, as jy dalkies die lees en enige blomme herken, sal dit great wees as jy kan help. Dit lyk of jy 'n arsenaal SA blomname in jou kop het, of 'n baie goeie reference!

Die een het ek gevind! Dit is Empodium plicatum, oftewel Autumn Star, en het ook die pragtige Afrikaanse naam Ploegtydblommetjie.


Die mooiste blomme, ons het hulle net in die skadu van een enkele rotswand gekry. Dit lyk baie soos die Australian Flannel flower, Actinotus helianthi, wat deel is van die wortelfamilie. Maar sal dit nou hy wees wat hier ook groei?

Lachenalia mutabilis

Definitief 'n Nemesia, maar watter een? Die ore en neusie lyk soos 'n hasie. Aha, het hom gevind (dankie aan die Holtzhausens). Nemesia Cheiranthus.


Nog onbekend..

Die een het Jeanne genoem: Voëltjie-kan-nie-sit-nie plant. Sy blare steek seer. Ek het eers gedog dis climber's friend, maar dit is toe blykbaar nie.

Nog onbekend..


Pelargonium myrrhifolium.

chincherinchee [ˌtʃɪntʃərɪnˈtʃiː -ˈrɪntʃɪ]
n
(Life Sciences & Allied Applications / Plants) a bulbous South African liliaceous plant, Ornithogalum thyrsoides, having long spikes of white or yellow long-lasting flowers
[of unknown origin]


Geen opmerkings nie:

Projects